Pantaulai Aku Dengan Emailmu:

Total Pageviews

Ramai Yang Meminati: Anda bagaimana pula?

Pages

Kenalilah dunia ciptaan sahabat-sahabatku:

Jika langit di duniamu runtuh, berhijrahlah ke duniaku.

Salam segunung rindu untuk kekasih di hujung talian:

Kasih manusia sering bermusim, madah helahnya tiada bertepi;
Dengan harapan kubina impian,
kau sentuh runtuh tinggal kenangan.
Biarpun hatiku retak seribu,
kau tetap kukunci di dalam hatiku.

Love me but, leave me not,
Kiss me but, miss me not,
Hit me but, hate me not,
Remember me but, forget me not.

Teman!
Di taman ini aku menantimu bersama segunung rindu yang sarat. entahkan bila ketemu penawarnya. Aku kehilangan, yang tinggal hanyalah kerinduan.
Di sini, akumengukir syair di atas air, meniti buih mengejar pelangi. Beralaskan mimpi syahdu kelmarin, kini menjadi igauan siangku. rindu ini di manakah noktahnya? Cinta ini bilakah ajalnya?
Ketahuilah sesungguhnya secebis kasih membuat kita sayang. seucap janji membuat kita percaya. sekecil luka akan membuat kita kecewa. tetapi, sebuah persahabatan akan selamanya bermakna."
rinduku padamu tak bisa pudar, kasihku padamu belum tercemar.

Pelangi! Kau ciptaan Allah yang sungguh istimewa.

Terimalah madah pujangga dari: Michael Jordan Quotes

There was an error in this gadget

Apakah yang anda cari?

Loading...

Tuesday, June 15, 2010

Pengalaman Buta Sex.

Cerita Pengalaman Buta Seks
Cerita Pengantin Malam Pertama
Ramli Dalam keheningam malam penuh syahdu, Ramli masuk
kekamar kerana mengantuk.(kemungkinan ada juga rasa yang lain - paham-

paham je lah..pengantin
baru!) Dilihat isterinya sudah berselimut dari hujung rambut ke hujung

kaki. "Malu
agaknya. Maklumlah malam pertama..." bisik hati ramli. Dimatikanya

lampu dan ia pun
berbaring di katil. Dicelah-celah suara kodok menyeru pasangannya,

terdengar suara
isteri berbisik, penuh romantis, "Buah papaya dah masak ranum, bila

tupai nak datang
merasa ?" "Dah, apa cerita ni ?" tanya ramli dlm hati. Separuh malam

dia terbaring
berfikir. "Oh, agaknya isteri ku teringat kampung halaman.. Sian..

sampai mengigau
? Takpelah, biarlah dia tidur" bisik hatinya penuh understanding. malam

kedua adegan
yang sama cuma dialognya agak berbeza. bisik isteri "Sawah bendang dah

siap dibajak,
bila pak tani nak turun menyemai?" "kesiannya bini aku.. masih ngigau

lagi.. aku
mesti cari penawar !" ramli bertekad. Esok harinya, ramli bercerita

pada ayah yang
kebetulan datang untuk bertanya khabar 'pengantin baru'. "Lah.." keluh

ayah ramli,
"
aku hantar belajar sampai Universiti, rupanya buta tentang

seks..Universiti tak ajar
ke benda ni...benda cam ni pun kau tak paham?"
Ayahnya pun mula bercerita perihal adam & hawa, laila & majnun, romeo &

juliet...(yang
relevan untuk pegantin baru je!) Sepatah cakap orang putih "about the

birds & the
bees". "oh. cam tu." sengih ramli, "baru saya paham. Taulah apa nak

buat malam ni!"
Malam yang sangat ditunggu-tunggu ramli pun tiba...adegan sama dikamar

tidur. cuma
kali ini isterinya membisu seribu bahasa. "lah.. nape pulak senyap.

takkan dia give
up" tertanya-tanya si ramli. Setelah sekian lama tanpa suara dari

isteri, ramli pun
berkata, "Dah lapar betul rasanya perut, boleh tupai datang merasa?"

Malam dingin
semakin sunyi.. tak jawab pun... "Kain pelikat dah disinsing rapi,

boleh pak tani
turun menyemai ?" pun..masih takde jawapan... Ramli mencuba lagi.

"Juruterbang dah
siap sedia...boleh pesawat turun mendarat ?" Sayu sekali jawaban si

isteri dari bawah
selimut, "Maaf tuan... Landasannya baru saje banjir...!" Moral cerita:

Pada kaum
lelaki - Kalau nak naik pelamin, Ilmu tentang seks mesti penuh didada.

Pelbagai teknik
di malam pertama Nanti dah rugi diri sendiri..
Menurut kajian terdapat 8 masalah seks di Malaysia:-
1. Kurang atau tiada hubungan intim antara pasangan
2. Pasangan mengelak sentuhan mesra.
3. Ada konflik mengenai nafsu atau keinginan seks.
4. Isu pologami yang menyebabkan isteri dingin.
5. Isu imej diri samada anda atau pasangan anda.
6. Masalah komunikasi
7. Kurang kemahiran berunding,memujuk dan merayu.
8. Kurang kemahiran dalam hubungan seks.

1 comment:

Anonymous said...

kuang3. sian tul. nak kena ajar ke??