Total Pageviews

Ramai Yang Meminati: Anda bagaimana pula?

Pages

Kenalilah dunia ciptaan sahabat-sahabatku:

Salam segunung rindu untuk kekasih di hujung talian:

Kasih manusia sering bermusim, madah helahnya tiada bertepi;
Dengan harapan kubina impian,
kau sentuh runtuh tinggal kenangan.
Biarpun hatiku retak seribu,
kau tetap kukunci di dalam hatiku.

Love me but, leave me not,
Kiss me but, miss me not,
Hit me but, hate me not,
Remember me but, forget me not.

Teman!
Di taman ini aku menantimu bersama segunung rindu yang sarat. entahkan bila ketemu penawarnya. Aku kehilangan, yang tinggal hanyalah kerinduan.
Di sini, akumengukir syair di atas air, meniti buih mengejar pelangi. Beralaskan mimpi syahdu kelmarin, kini menjadi igauan siangku. rindu ini di manakah noktahnya? Cinta ini bilakah ajalnya?
Ketahuilah sesungguhnya secebis kasih membuat kita sayang. seucap janji membuat kita percaya. sekecil luka akan membuat kita kecewa. tetapi, sebuah persahabatan akan selamanya bermakna."
rinduku padamu tak bisa pudar, kasihku padamu belum tercemar.

Apakah yang anda cari?

Thursday, October 21, 2010

Hebatkah Payu Dara?

Assalammualaikum!

Kadangkala kita kehairanan mengapa saudara wanita kita sanggup berbelanja ribu-riban untuk membesarkan payu dara agar kelihatan lebih menggiurkan. Kadangkala kita juga ingin tahu, benarkah payu dara mengancam keimanan seorang lelaki? Tapi, padaku, kehebatan payu dara hanyalah dapat mengeluarkan susu untuk menghidupkan anakku. Hebatnya payu dara! SubhanaAllah! Ciptaan Allah jangan diperkecilkan!

 

BEIJING – Bayi-bayi perempuan di China mengalami tumbesaran payu dara seperti wanita dewasa setelah mereka diberi minum susu tepung yang dicemari hormon, lapor sebuah akhbar semalam.

Senario menakutkan itu membangkitkan kemarahan ramai ibu bapa di tengah China yang bimbang tumbesaran pramatang tersebut berpunca daripada sejenis susu formula yang mereka beli.

Sebelum ini, seorang pegawai perubatan di Hospital Bersalin dan Kanak-Kanak Hubei, Yang Qin memberi amaran supaya orang ramai tidak membeli susu tepung keluaran sebuah syarikat tempatan, Synutra.

Amaran tersebut dikeluarkan setelah ujian perubatan terhadap tiga bayi perempuan yang meminum susu formula tersebut menunjukkan kandungan hormon dalam badan mereka jauh lebih tinggi berbanding wanita dewasa. – Agensi

 

 

Padah Berpayu Dara Besar.

 

HOUSTON: Seorang model yang memiliki payu dara terbesar di dunia kini tenat selepas menjalani pembedahan untuk membesarkan lagi buah dadanya.

Sheyla Hershey, 30, dari Brazil, menjalani pembedahan itu walaupun sudah memiliki payu dara saiz 38KKK.

Sheyla yang tinggal di Houston, Texas menghadapi masalah sukar bernafas dan terlantar di katil selepas pembedahan berkenaan.

Dia terpaksa menjalani pembedahan kecemasan semalam untuk mengatasi masalah itu. Doktor dijangka terpaksa membuang implannya dan kemungkinan membuang payu dara aslinya sekali.

< jQuery1287845292593="5">

Sebelum pembedahan terbaru itu, Sheyla yang fasih dalam lima bahasa Portugis, Sepanyol, Itali, China dan Inggeris berkata: Saya demam teruk dan pembedahan (bulan lalu) itu begitu menyakitkan. Saya tidak boleh bernafas.

Sepanjang hari saya terlantar di katil, tidak boleh bangun. Sheyla dijangkiti bakteria selepas pembedahan bulan lalu yang kemudian merebak ke kedua-dua payu daranya.

Dia sebelum ini menjalani 30 pembedahan dengan kos 40,000 (RM200,000) sebelum memperoleh payu dara yang amat besar.

Menurut Sheyla, pakar bedah bimbang jangkitan itu merebak ke saluran darah, sekali gus membahayakan nyawanya.

Buah dadanya diakui yang terbesar di dunia oleh Buku Rekod Brazil yang setaraf dengan Buku Rekod Dunia Guinness. – Agensi

Sumber : Harian Metro

Carmen Electra

Carmen Electra

Aktres ambil 10 tahun untuk selesa saiz baru
LOS ANGELES: Bekas pelakon drama bersiri Baywatch, Carmen Electra yang menjalani pembedahan membesarkan payu daranya 10 tahun lalu, mengaku menyesali tindakannya itu.

Pelakon itu yang menjalani pembedahan membesarkan payu dara daripada saiz sederhana 32B kepada DD kini berpendapat beliau sepatutnya membiarkan saja payu dara asalnya.

Click Here

“Saya menjalani pembedahan lebih 10 tahun lalu dan mengambil masa lama untuk menyesuaikan diri dengan saiznya yang baru.
“Saya tidak mahu saiz sebesar itu. Memang seronok kerana saya tidak perlu memakai coli khas seperti sebelum ini, tetapi saya sebenarnya tidak perlu menjalani pembedahan,” katanya.
Carmen mengakui pembedahan itu menjadikannya lebih seksi, mudah mendapat perhatian dan tidak lagi perlu memakai coli khas.
Bagaimanapun kesan negatifnya ialah payu dara baru itu kelihatan terlalu besar untuk tubuh Carmen dan menyebabkan beliau tidak selesa.
Carmen juga sukar menyesuaikan diri dengan saiz baru payu dara itu manakala rakan dan peminatnya tahu bahawa payu dara beliau bukan tulen.
Carmen turut mendedahkan cara untuk menjadikan mata kelihatan lebih menawan ialah dengan memakai bulu mata palsu.
“Saya suka memakai bulu mata palsu bila berada di atas pentas kerana ia membuat saya kelihatan lebih hebat. Bagaimanapun pada siang hari, saya hanya memakai maskara,” katanya.
Carmen baru-baru ini mengambil keputusan menipiskan sambungan rambutnya, selepas mendapati ia kelihatan terlalu tebal.
“Sambungan rambut saya dibuat secara profesional, tetapi ketika di Greece baru-baru ini untuk menjalani penggambaran, saya lihat rambut terlalu tebal dan terpaksa dinipiskan. Sekarang ia kelihatan lebih baik,” katanya. – Agensi

 

DUNIA

Wanita miliki payu dara gergasi dibedah

MANIHUARI sebelum payu dara besarnya dibedah.


LIMA - Seorang ibu anak empat di utara Peru, Julia Manihuari terlantar di katil selama enam bulan disebabkan payu daranya terlalu besar, lapor sebuah akhbar semalam.

Payu dara Manihuari, 29, berterusan membesar pada setiap hari sehingga menyamai saiz perutnya selepas dia melahirkan anak lelaki ketiga, tujuh tahun lalu.

"Payu dara saya menjadi amat besar sehingga saya berasa sakit kerana kulit saya terlalu tegang dan saya turut mengalami sesak nafas," katanya.

Beberapa doktor kemudian memberitahu, Manihuari menghidap penyakit Bilateral Gynecomastia iaitu pembesaran kelenjar susu selepas dia dibawa ke sebuah hospital di negara itu dengan bantuan pembiayaan daripada media tempatan.

Bimbang payu dara wanita itu akan merosakkan paru-parunya, beberapa doktor melakukan pembedahan selama enam jam pada bulan lalu dan membuang lebih 15 kilogram daging pada buah dada Manihuari.

"Sebelum menjalani pembedahan, saya langsung tidak dapat bergerak, keadaan saya amat teruk selepas payu dara saya dapat menyentuh paha saya," katanya. - Agensi

 

Pecah kayu dengan payu dara

BERLIN – Seorang wanita, Susan Sykes menunjukkan kekuatan ototnya yang luar biasa apabila dia memecahkan kepingan kayu dengan menggunakan payu daranya, lapor sebuah akhbar semalam.

Dia yang berumur 49 tahun bukan sahaja memecahkan kayu itu tetapi juga buah tembikai dan meleperkan tin minuman bir dalam satu program bakat televisyen di Jerman.

Aksi Sykes yang memiliki payu dara besar dengan saiz 46H itu mengagumkan penonton televisyen baru-baru ini.

Sebelum ini dia pernah dilabelkan sebagai satu ancaman ke atas Amerika Syarikat kerana seorang penonton mati kerana serangan jantung apabila melihat aksinya di televisyen.

“Dia (Sykes) memang amat mengagumkan tetapi anda tidak akan mahu berada di belakangnya apabila dia berlari untuk menaiki bas,” kata seorang penonton televisyen.

No comments: